12 способів безкоштовної реклами

25.01.2013 11:48

1. Стаття, написана для профільного журналу, або тематичного збірника може стати для вас безкоштовною рекламою.

Ми розглядаємо той випадок, коли статтю можна розмістити безкоштовно. Ваше завдання полягає в те, щоб запропонувати цікаву статтю. На сьогоднішній день жодне видання не може сказати, що воно занадто цікаво своїм читачам. Це може зіграти вам на руку.

2. Безкоштовною рекламою для вас можуть служити газети безкоштовних оголошень.

Прикладом такої реклами може служити газета «З рук в руки». Але є один мінус: вашу комерційну пропозицію вам доведеться замаскувати під приватне оголошення. Якщо такий спосіб реклами і припустимо, то не на тривалий час, тому як багато видань відстежують такі види реклами і можуть блокувати їх.

3. Помістіть вашу рекламну пропозицію на упаковки ваших товарів, на бланках, чеках.

І як наслідок, ви зможете залучити додаткових клієнтів.

4. Дошки оголошень.

Вони служать спеціально для цих цілей. Для цілей безкоштовної реклами. Помістіть вашу безкоштовну рекламу там. Також ви можете використовувати щити у дворах чи біля під'їздів житлових будинків для розклеювання ваших оголошень (але використовуйте тільки пристосовані для цього місця).

5. Порозсипайте листівки з вашою пропозицією по поштових скриньках.

Залиште ваші візитки або листівки в яких або частопосещаемих публічних місцях. І ви побачите, як безкоштовна реклама почне приносити свої плоди, особливо якщо ви розмістите її в місцях, де живуть або які відвідують люди, які готові стати вашими клієнтами.

            6. Створіть штамп, на якому буде короткий опис вашого товару чи послуг.

Ставте його на вашої кореспонденції, ставте, де порахуєте це доречним. Такі штампи може служити безкоштовною рекламою для вас.

7. Використовуйте ваші візитки, як безкоштовну рекламу.

Додайте коротко вашу комерційну пропозицію на зворотному боці вашої візитки. Немає потреби розміщувати на зворотному боці іноземною мовою ваші контактні дані (для іноземців зробіть іншу візитку). Так візитка зможе працювати на вас ще ефективніше, ніж раніше.

8. З кожним днем ​​в інтернеті стають дедалі популярнішими онлайн аукціони.

Багато з них безкоштовні. Використовуйте їх для продажу ваших товарів і пошуку нових клієнтів. Така безкоштовна реклама, як інтернет-аукціони допоможуть допомогти вам у просуванні ваших товарів і послуг.

9. Як ви вже здогадуєтеся, електронна пошта теж може стати безкоштовною рекламою для вашого бізнесу.

Електронні листи допоможуть вам донести вашу рекламну пропозицію. Краще, щоб ваші листи були адресними і індивідуальними, тому як СПАМ в мережі не вітається.

10. Безкоштовною рекламою для вас можуть стати різні конференції та форуми в мережі Інтернет. Для більшої ефективності такого виду реклами вам необхідно не забувати, що ваша рекламна пропозиція, має бути доречно в рамках форуму або конференції, інакше воно довго не проживе.

11. Створіть свою тематичну розсилку в мережі Інтернет.

У ній ви зможете розповідати про специфіку вашого бізнесу і безкоштовно рекламувати свої товари та послуги. Її ви зможете організувати або у себе на сайті, або через спеціальні сервіси розсилки.

12. Спільний маркетинг.

Сьогодні це найпопулярніше «вчене слівце» в Японії. Мається на увазі всього лише практика спільного взаєморекламування декількома фірмами (вісьма-дев'ятьма) з метою привернути покупців. Об'єднавши рекламні зусилля, кожна з цих восьми-дев'яти фірм поширює як свої власні проспекти, так і рекламні брошури інших, що входять в дану групу фірм. Вони розміщують у себе вивіски і емблеми один одного або кооперуються в організації збуту. Витрати на рекламу при цьому зменшуються, а збут значно збільшується.