10 порад при відстоюванні своєї думки

12.01.2013 20:20

Кожен хоч раз у житті спілкувався з дуже упертим і складним співбесідником.

  Кожен знає, що найпростіший спосіб вирішити суперечку - це уникнути його. Однак, іноді ситуація вимагає, щоб ви відстояли свою точку зору і переконали самого наполегливої ​​співрозмовника у своїй правоті. Наступні 10 порад допоможуть вам у цьому.

  1. Будьте акуратні і ввічливі

  Перш за все не грайте з тонкими нитками самолюбства людини: не варто його ображати, принижувати і переходити на особистості, так ви йому нічого не доведете і він піде в захисну позицію заперечення всього на світі (антагонізм). А переконати людину в такому стані вже практично неможливо.

  2. Першим ділом сильні аргументи

  Спочатку говоріть самі сильні і вагомі аргументи вашої позиції. Не потрібно починати з дрібниць, випускайте відразу важку артилерію, а лише потім на підкріплення до неї дрібну піхоту.

  3. Заслужите довіру

  Постарайтеся збільшити свій статус і імідж: приводите доводи того, що ви це знаєте на практиці, що ви займаєтеся цим вже багато років і отримали конкретні результати або заробили на цьому чималі гроші.

  4. Проявіть хитрість

  Потужна зброя - це сказати наступне: «Так-так, ось в цьому саме ти правий, це гарна думка, але ось у цьому ти зовсім не правий ...» Коли людина відчуває, що його думки помітили, він може прислухатися вже і до ваших.

  5. Грубі лестощі

  Хваліть людину! Компліменти, а особливо несподівані компліменти здивують і порадують кожного, а це саме те, що вам і потрібно - розслабити вашого опонента, знизити його контроль над ситуацією.

  6. Послідовність згоди

  Правило послідовності: спочатку говорите людині те, з чим він згоден (навіть якщо це абсолютно очевидні речі), а потім вашу точку зору. Імовірність згоди в такому випадку підвищується в багато разів.

  7. Виводьте розмову від небезпечних тем

  Уникайте «гострих кутів» і тим, які можуть збільшити конфлікт, а також тим, які є для вас слабким місцем.

  Якщо щось подібне спливає, терміново згорніть розмову з цього, скажіть: «Ми зараз не про це, а про ...», «це не має ніякого відношення до справи, до справи відноситься тільки ...».

  8. Враховуйте кожну дрібницю

  Слідкуйте за невербальною поведінкою людини, воно може показати багато чого. Невербальна поведінка - це поза, жестикуляція і міміка. Якщо ви помітили, що після якогось аргументу у людини сіпнувся очей, тут же продовжуйте розкривати цей аргумент далі і в великих подробицях - це ваш найсильніший аргумент і людина це розуміє і нервує.

  9. Люди люблять користь і вигоду

  Переконайте людину, що те, що ви йому говорите, дуже корисно і навіть вигідно для нього, а його позиція навпаки не принесе йому нічого крім «просто своєї позиції».

  10. Проявіть несподівану уважність і повага

  Уважно слухайте вашого співрозмовника, навіть якщо він вас дратує: будь-яка людина помітить, що до нього уважні, а особливо це помітить той, хто знає, що незважаючи на те, що ви з ним не згодні, ви уважні до нього. Таким чином, ви зможете виділитися на тлі інших людей, з ким він коли-небудь сперечався.