10 правил поведінки в соціальних мережах від мегакорпорацій

29.11.2012 21:24

Wal-Mart

«Будьте ввічливі і чемні, навіть якщо ви не згодні з чужою думкою. Надмірна лайка, лихослів'я, агресивна лексика, дискримінаційні епітети, сексуальні домагання, знущання, жахлива мова і т. п. не допускаються».

Intel

«Демонструйте спеціалізацію: не робіть загальних заяв про продукти Intel, а говоріть лише про те, в чому володієте експертними знаннями».

Dell

«Від зв'язків, які ви встановлюєте, буде значно більше користі, якщо ви просто будете вести розмову, а не робити програмних заяв».

Volvo

«Немає нічого поганого в тому, щоб писати про конкуренцію, але критика конкурентів, не підкріплена фактами, недозволенна. Якщо ви пишете про конкуренцію, потрібно робити це з повагою, якого заслуговують конкуренти Volvo Car Corporation».

Microsoft

«Не будьте дурнем. Ніхто не любить нікчем».

Pfizer

«Не розміщуйте фотографії, відео та інші медіаматеріали в соціальних мережах без згоди тих, хто в них представлений. Також не робіть посилань або коментарів без персонального дозволах людей, яких вони особисто зачіпають».

Yahoo!

«Співробітнику Yahoo!, саме так представленому в мережі, слід попередити безпосереднього керівника про те, що він веде блог, щоб уникнути всякого роду несподіванок. Щоб було ясно: вас не просять погоджувати з начальством свої пости. Просто дайте йому знати, що у вас є блог, в якому ви можете написати про Yahoo!. Незалежно від того, читає менеджер ваш блог чи ні, поступово так, ви виявите чемність, яка завжди цінується».

BBC

«Не слід займатися в інтернеті такою діяльністю, яка може принести BBC погану славу».

Coca-cola

«Компанія не заохочує маніпулювання думкою учасників соціальних мереж - зокрема, шляхом створення фейкових сторінок і повідомлень, зроблених з метою ввести читачів в оману і заволодіти ініціативою в розмові. Будь-які сайти, фан-сторінки та інша активність в мережі контролюються компанією. Цей факт доведений до відома користувачів та узгоджується з чинним внутрішньокорпоративним протоколом».

Best Buy

«Уявляєте правильно в інтернет-спільнотах. Якщо ви не є віце-президентом, не кажіть цього».