30 секретів фінансового розвитку компанії
1. Будь-який грамотний керівник планує збільшення прибутку компанії.
2. Компанія зупиняється, коли немає фінансового планування.
3. Запланувати збільшення прибутку, можна тільки визначивши початкову точку підприємства.
4. Якщо ваша компанія сьогодні приносить 100 млн., то треба запланувати збільшення прибутку, як мінімум в 2 рази.
5. Не ставлячи в плани збільшення прибутку - ви не знайдете інструмент для реалізації цих планів.
6. З фінансового плану виробляється стратегія всього підприємства.
7. Фінансовий план вимагає чіткого уявлення про доходи та витрати компанії.
8. Не довіряйте фінансове планування теоретикам.
9. Скорочення витрат рівноцінно збільшенню прибутку.
10. Фінансовий план компанії не цікавий нікому, крім її власників.
11. Фінансовий план завжди є передумовою до реструктуризації компанії.
12. Фінансовий план завжди робиться на збільшення доходу.
13. Цілям фінансового плану протистоїть консерватизм співробітників.
14. Не всяка реклама веде до збільшення прибутку.
15. Неможливо збільшити прибуток, залишивши все, як є.
16. Прибуток збільшується від кількості продажів, а не від кількості виробленого продукту.
17. Збільшення прибутку має бути заплановано, а не пущено на самоплив.
18. Досягнення цілей фінансового плану залежить виключно від рішень і дій керівника.
19. Керівник, виходячи з фінансового плану, визначає, які зміни необхідно внести в роботу компанії.
20. Перш ніж скласти фінансовий план, необхідно досконально вивчити звіти попереднього періоду.
21. У деяких організаціях для збільшення прибутку досить скоротити штат співробітників.
22. Співробітники, які викладаються на 100%, виняток із правил.
23. Важливо знайти важелі для підняття КПД ефективності співробітників.
24. В залежності від ситуації на ринку, компанія повинна піднімати ціни на товари або послуги.
25. До збільшення прибутку веде підвищення контролю за діяльністю співробітників.
26. Підвищення прибутку можливо за рахунок зниження закупівельних цін на комплектуючі.
27. Зниження вартості продукту не завжди веде до збільшення прибутку.
28. Підвищення якості продукції знижує витрати на рекламу.
29. Не кожна компанія витримує збільшення потоку клієнтів.
30. Розширення сфер впливу веде до збільшення прибутку.