45 кращих способів набирати співробітників. Тільки для підприємців і топ-менеджерів

08.11.2012 21:44

1. Зверніть увагу на порядність і зовнішній вигляд претендентів.

2. Намалюйте собі конкретний портрет співробітника, якого ви шукайте.

3. Перш ніж прийняти рішення, переглянуто всіх претендентів.

4. Пам'ятайте про те, що люди завжди прикрашають свої заслуги.

5. Опишіть коло обов'язків людини і подивіться на його реакцію.

6. По можливості зателефонуйте на попереднє місце роботи.

7. Не нехтуйте сімейним станом людини і його походженням.

8. Люди з глибинки часто досягають більшого, ніж зі столичних міст.

9. Оптимісти значно ефективніше, ніж песимісти.

10. Не беріть на роботу невдах.

11. Віддавайте перевагу тим, хто готовий робити більше своїх обов'язків.

12. Не поспішайте з вибором - претендентів тисячі, а посада, яку ви пропонуєте, одна.

13. Зверніть увагу на ставлення до грошей.

14. Є посади, на які можна приймати тільки готових фахівців.

15. Не приймайте людей на роботу заради ласку, з жалю та по проханнях знайомих.

16. Приймайте на роботу не людини, а співробітника.

17. Самі особисто приймайте співробітників.

18. Чим більше випробувальний термін, тим краще.

19. Пам'ятайте, що ви підбивали собі підлеглого.

20. Не треба з підлеглого робити собі партнера.

21. Минула судимість людини ставить під загрозу ваше підприємство.

22. Не беріть на роботу родичів.

23. Не беріть на роботу друзів.

24. Влаштуватися на роботу - простий спосіб вкрасти клієнтську базу та іншу важливу інформацію.

25. Один із критеріїв - чи готові ви віддати цього співробітника вашим конкурентам.

26. Сумніваєтеся - не беріть.

27. Чим більше ви будете знати про майбутнє працівника, тим краще.

28. Вислухайте те, як він бачить роботу у вашій фірмі.

29. Не соромтеся брати на роботу людей старше, ніж ви.

30. Будьте уважні до тих, хто потребує соцпакет.

31. Хороший спеціаліст теж хвилюється під час співбесіди.

32. Коли приймаєте потрібного співробітника - здається, ніби ви з ним вже працювали.

33. Найефективніше співбесіду - платне.

34. Якщо не маєте досвіду в наймі - пройдіть самі співбесіду в декількох компаніях.

35. Не сподівайтеся на рекрутингові агентства.

36. Наймаючи співробітника, ви продаєте робоче місце.

37. Наймаючи співробітника, ви збільшуєте витрати підприємства.

38. Мета розширення штату - це збільшення прибутку компанії.

39. Прийом кожного нового співробітника - окрема історія.

40. Ненадійні люди часто міняють місце роботи.

41. Поцікавтеся, до чого прагне ваш майбутній співробітник.

42. Співробітник, який зрадив попередню компанію, зрадить і вас.

43. Запитайте, що його не влаштувало на попередньому місці.

44. Не треба робити рекламу свого підприємства - він вже прийшов до вас.

45. Прийом на роботу - це обопільна угода, в якій необхідно обговорити всі умови з самого початку.