5 бізнес-уроків від Apple і інших супер-брендів.Американський журнал Forbes опублікував секрети успіху таких компаній, як Apple, Nike, Starbucks і Red Bull

15.11.2012 22:29

1) Почніть з споживача. Забезпечте своїх споживачів товаром, що задовольняє їх певні потреби. Так, Apple виробляє товари, що повністю задовольняють потреби в мобільних комунікаціях, комп'ютерах і музиці. Nike шиє високоякісний одяг, взуття та аксесуари. Starbucks дозволяє насолодитися чашкою кави в спокійній обстановці поза домом, а Red Bull скоро заряджає енегрією.

2) Створюйте інноваційний продукт. Ваш продукт повинен бути оригінальний і простий у використанні одночасно. До того ж приділіть увагу якості і розробці функцій, якими не можуть похвалитися ваші конкуренти. Всі гаджети під брендом Apple користуються величезною популярністю в світі, оскільки мають ряд переваг над конкуруючими з ними товарами - це, в першу чергу, простота і функціональність.

3) Правильно позначте цільову аудиторію. Одні покупці з радістю готові спробувати новий продукт, інші, більш консервативні, навряд чи куплять щось нове і незвідане. Ваше завдання визначити групу покупців, відкриту до інновацій. Так, основну цільову аудиторію Apple можна розділити на дві групи: «піонери» (молоді, цікаві покупці, ласі на все нове і екзотичне) і «перші приймають» (люди, що знаходяться в пошуках нових продуктів, які полегшать їх бізнес й особисте життя).

4) Створіть свій месседж. Ваш месседж до аудиторії повинен бути простий, прозорий і легкий для запам'ятовування. Він повинен бути безпосередньо пов'язаний з реаліями, близькими споживачеві. Завдяки простому і навіть нав'язливому слогану покупці зроблять правильний вибір в магазині.

5) Виберіть правильний контекст. Кампанію по запуску того чи іншого продукту найкраще починати в контексті якої-небудь події, привернув значно увагу громадськості.