Основні речі, які демотивують співробітників і перетворюють людей в байдужих виконавців

10.11.2012 20:29

1. Відсутність свободи. Рекомендації по виконанню завдань, безумовно, важливі, але не варто до кожного завдання застосовувати управління на мікрорівні. Свобода співробітників породжує залученість і задоволення, у людей з'являється бажання впроваджувати інновації.

2. Немає мети. Рухатися до мети - це весело. Наявність мети додає сенсу навіть самим рутинним завданням.

3. Відсутність почуття місії. Всім нам подобається відчувати себе частиною чогось більшого. Прагнення бути гідними таких слів, як «кращий» або «найбільший», або «найшвидший», або «найвищої якості» забезпечує цілеспрямованість. Нехай співробітники знають, що ви хочете досягти в своєму бізнесі!

4. Немає чітких очікувань. Хоча в кожній роботі є точки прийняття рішень, в ній повинна бути і певна передбачуваність у плані способу дії в певних ситуаціях.

5. Немає можливості внести свій вклад. Кожному хочеться бути розумним. Довести це можна, пропонуючи покращення та інші ідеї, інакше люди відчувають себе роботами - а роботам все одно.

6. Відсутність людських взаємин. Компанія платить зарплату, але співробітники працюють для людей. Добре слово, коротке питання про сім'ю ... такі моменти людського спілкування набагато важливіше, ніж формальні зустрічі та виставлення оцінок.

7. Непослідовність. Багато цілком можуть працювати з босом, який багато вимагає і швидкий на розправу, але тільки якщо він однаково суворий до всіх.

8. Відсутність перспектив. У кожній роботі має бути потенціал, щоб досягти чогось більшого, - неважливо, всередині компанії або поза нею.